2009-09-03

Elcsesztem


Elcsesztem


Amiket nem vettem figyelembe: Napközben bicikliztem vagy 25 km-t, ami oké nem sok, de ha hozzátesszük, hogy csak hétfőn ültem rá előszőr, úgy 4 év óta. Akkor már nem is kevés. Aztán egész nap parkettáztam, ami szintén nem sok, de mégis mozgás, emelés, odébb, idébb, ütni, nyomni, húzni. És végül jött valami borzasztó melegizé. Ami ilyen fülledt nyomott meleg volt. Sztem nem volt több 30-nál, de kimenni sem volt kedvem az utcára. Ezekután elkezdtem futni, mint őrült, mert ezeket nem vettem figyelembe. Így az állatkertnél 5:28-as volt a kilóméterem. Ezekután meghaltam. És a vége. 6:33 lett. Hát igen. Még figyelmeztettek, hogy vasánap nehogy elvigyen a tömeg. Hát most megtanultam, hogy tényleg nem vihet el. Azonkívül azt hiszem többet már nem futok. Telán csak egy kis bicaj szombaton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése