2009-08-06

Már kellett

Majdnem egy tehéncsorda közé keveredtem, amelyek közé már bitkák keveredtek, szóval jó kistársaság lett volna. A legjobb a pulikutya volt, akit a gazdái az ötletesség és szellemesség jegyében Pulinak kereszteltek el. Iszónyú erjedt szag volt körülöttük, vagy a közelben potyogó vadringló, vagy a műanyag flakonok miatt. Aztán új mezőgadasági munkával ismerkedtem me, a boronálással. Még tovább menve egy új motiváló eszközt találtam az állati trágyát szállító teherautót, amely akkor lett volna jó, ha szembe jön, de mellettem húzott el, így negatív motivációt okozott. Hihetetlen volt olyan pillanat, amikor a légtér oxigén tartalma az 1% alá csökkent, és kitöltötte az ammonia. Na most igen, megvan, megtaláltam, az ember igenis tud működni ammóniával. Én vagy ok az élő példa. Aztán gondoltam a mezőgazdasági munkásokra és rájöttem hogy korán meg fognak hallni. A régi paraszt eltűnt, ők már nem vesznek kezükbe kapát, kaszát, Ülnek a tratorukban, és legkondicionálva cigiznek. Szóval szerintem velem kéne futniuk. Kb ugyanannyit mozognak. És ők még este gondolom a jó kis kóbászt meg szalonkát eszik, hisz parasztemberek....

Itt nézheted meg a nyomom
Untitled


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése